فروش بازاریابی محصولات

محصولاتی مانند تردمیل دوچرخه ثابت باشگاهی اسکی فضایی

فروش بازاریابی محصولات

محصولاتی مانند تردمیل دوچرخه ثابت باشگاهی اسکی فضایی

اسکوتر کودک اسکوتر معمولی و ارزان قیمت


خرید اسکوتر کودک

بهترین وسیله سرگرمی ، ورزشی و تفریحی برای کودکان اسکوتر کودک هست. دیگه حداقل خیال تون راحته کودک و فرزند شما برای ساعاتی از گوشی موبایل ، تبلت ، تلویزیون به دور هست و سرگرم فعالیت مفید میشود. اسکوتر ها هم به تقویت عضلات بدن کودکان کمک میکنند و هم روحیه نشاط رو در اونها افزایش میدهند و هم با جدا شدن اونها از محیط خونه و رفتن در پارک و یا محله تعاملات اجتماعی شان قوی تر خواهد شد. خودش باعث میشه که دوستان و هم بازی های جدیدی پیدا کنند.

از جمله فواید اسکوترسواری کودکان تجربه هیجانهای جدید ، کمک به برقراری تعادل ، افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت عضله‌سازی ، استقامت جسمی ، تمرین رعایت نکات ایمنی ، یادگیری مهارت‌های ارتباطی و دوست یابی

کودک‌ با اسکوترسواری یاد می‌گیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودک‌تان بعدها دوچرخه‌سواری را راحت‌تر یاد بگیرد. وقتی کودک‌تان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبه‌نفس بیشتری هم پیدا می‌کند. کودک‌ برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضله‌سازی هم کمک می‌کند. کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودک‌تان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کم‌کم یاد می‌گیرد که بعدها هم در انجام فعالیت‌هایی مثل دوچرخه‌سواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بی‌توجه نباشد. اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودک‌تان درزمینه مهارت‌های اجتماعی و بازی‌های تیمی هم رشد کند. 

 

 

ویژگی ها

مهمترین قسمت اسکوتر بدنه آن است. بدنه اسکوتر کودک سه چرخ از آلومنیوم محکم ساخته شده است و به این راحتی ها از بین نمی رود و می تواند به عنوان وسیله خاطر انگیز برای کودک شما در اینده باقی بماند.

از چیزهای باحال این اسکوتر چرخ های دارای شب رنگ هست که موقع حرکت مخصوصا در شب جلوه زیبا و جذابی رو موقع حرکت بهش میده و شما میتونید هر چقدر هم که کودک ازتون فاصله میگیره از طریق این شب رنگ ها رصدش بکنید.

ویژگی دیگر رکاب طرفین اسکوتر هست که در دو طرف کودک میتونه پاهاش رو قرار بدهد.

این اسکوتر ها در در چهار رنگ ابی، سبز، قرمز و صورتی موجود هست.

زنگ روی فرمان موقع پیچیدن یا اعلام خطر خیلی میتونه کمک کننده باشه که این اسکوتر زنگ دار است.

از ویژگی های مهم استوپ یا ترمز این وسیله هست که بسیار حساس است. این اسکوتر هم دارای ترمز پدالی و هم ترمز دستی روی فرمان است.

برای حمل و یا کنار گذاشتن اسکوتر بهترین مزیت تاشو و بند دار بودن آن است.  اسکوتر کودک لردیا از این ویژگی برخوردار است.

 ارتفاع فرمان نیز قابلیت تنظیم دارد.

این اسکوتر توانایی حمل کودکان و بچه های تا سن 12 سال را دارد و اگر برای کودک 7 8 ساله خود میخواهید خرید کنید خیالتان راحت باشد تا 5 سال دیگر قابل استفاده است.

ویژگی برتر برای پدر و مادر ها که تصمیم اونها رو به خرید قطعی یا رد میکند قیمت آن است. قیمت این اسکوتر نسبت به نمونه ها و فروشگاه های دیگر بسیار ارزان و مناسب می باشد.

برای خرید اسکوتر ساده یا اسکوتر کودک ارزان به فروشگاه اینترنتی لردیا به ادرس  http://Lordia.org مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.