فروش بازاریابی محصولات

محصولاتی مانند تردمیل دوچرخه ثابت باشگاهی اسکی فضایی

فروش بازاریابی محصولات

محصولاتی مانند تردمیل دوچرخه ثابت باشگاهی اسکی فضایی

انتخاب لباس مناسب

لباس مناسب می تواند نگاه شما را قبل از اینکه انتخاب مدل لباس مناسب را انجام دهید یا خسته کند، مهم است که نوع بدن خود را درک کنید، کارشناسان می گویند.

باویا چاولا، طراح اصلی در سایت تجارت الکترونیک Voonik و Smriti Khurana، مدیر طراحی Lurep پورتال خرید آنلاین، دستورالعمل هایی را برای انتخاب لباس مجلسی  مناسب برای هر نوع بدن ذکر کرده اند:

- مدل لباس های بدن مثلثی یا گلابی: با بدن های گسترده تر و بدن فوق العاده نازک، زنان گلابی شکل باید لباس هایی را انتخاب کنند که توجهشان به شانه ها و قسمت های بالای بدنشان باشد. لباس خط خطی و امپراتوری برای این شکل بدن مناسب تر است. در نظر داشته باشید که از بدن و لباس های پپولو که به بدن پایین تر توجه می کنند، دور از بدن باشید.

همچنین انتخاب هوشمندانه ای از گردن مانند گردن قوسی، کراوات یا کراوات است که تمرکز خود را نسبت به بدن فوقانی خود می گیرد.

- لباس های بدن مستطیل شکل: با کمربند کوچکتر و تفاوت کوچکی بین جوراب کمر و کمر و باسن وجود ندارد، شما فقط باید حجم مناسب را در همه مکان های مناسب اضافه کنید.

رفلکس ها در نزدیکی خط گردن و پایین ترین سطوح راه رفتن هستند. لباس های مناسب و انعطاف پذیر یا اسکیت باز برای ساختار بدن شما مناسب تر است.

پیشنهاد : مدل مانتو

- لباس برای بدن مثلثی معکوس: شانه های گسترده ای از ناحیه کمر، شلوار های سنگین تر و زنان به شکل مثلثی معکوس باید لباس هایی را انتخاب کنند که توجه خود را از بدن فوق العاده دور کنند.

فرسوده کردن بدن پایین تر کلید شما برای پوشیدن و به دنبال متناسب است. لباسهایی را انتخاب کنید که V necklines و حتی بدون آستین نیز داشته باشند. سپس عطر را به نیمه پایین خود اضافه کنید و لباس زیر را به آن بمالید و یا حتی یک لباس عروسک که به خوبی برای شما کار می کند.